Blog - wfg.sk

Vyhľadávanie
Späť na blog

Homestaging

Ide o istý druh umenia.

Konkrétne je to umenie umiestniť nábytok a doplnky v rámci nehnuteľnosti. Ešte detailnejšie povedané, homestaging predstavuje umiestnenie nábytku a dekorácií do prázdnej nehnuteľnosti, prípadnú zmenu usporiadania už vybavenej nehnuteľnosti tak, aby sa naplno využil jej potenciál.

Napriek tomu, že je homestaging neprebádaná oblasť marketingu v realitách, je to skutočne veľmi efektívny nástroj, ktorý danú nehnuteľnosť veľmi dobre spropaguje. Jeho hlavným cieľom je priblížiť potenciálnemu kupujúcemu danú nehnuteľnosť v čo možno najlepšom a najpríťažlivejšom svetle. Nehnuteľnosť sa stane na trhu atraktívnejšou a lepšie predajnou. Základnou myšlienkou homestagingu je depersonalizácia. Je to z toho dôvodu, aby sa kupujúci necítil akoby niekomu vnikal do života. Napriek tomu, že predávajúci vložili do nehnuteľnosti všetko, aby sa z nej stal ich domov, pri predaji a inscenácii je vhodné odstrániť príliš osobné predmety, ktoré by zabraňovali kupujúcim vnímať danú nehnuteľnosť ako ich budúci domov.

Prečo je homestaging efektívnym marketingovým nástrojom?

V súčasnosti si väčšina ľudí najprv prezerá nehnuteľnosť online. Práve preto je dôležité klásť dôraz na prvotné predstavenie nehnuteľnosti prostredníctvom fotiek. Inscenácia, prostredníctvom homestagingu uľahčuje kupujúcim spraviť si mienku o nehnuteľnosti, ešte pred tým ako do nej reálne pôjdu. Je len na samotnom stagerovi, ako danú nehnuteľnosť odprezentuje. Čím je lepšie daný byt, dom alebo chata „nastajlovaná“, tým je vyššia pravdepodobnosť, že na prvý pohľad zaujme. Štúdie navyše dokazujú, že kupujúci sa rozhoduje už počas prvých 90 sekúnd či bude danú nehnuteľnosť riešiť. Práve preto sú dobre podané fotky hlavným a prvotným faktorom ako si získať kupujúceho.

Formy homestagingu

Pri homestagingu sa môžeme baviť o jeho dvoch formách. V prvom prípade sa zmena dotýka celého priestoru, vrátane maliarskych prác, presúvania nábytku a podobne. Druhá forma homestagingu je o upravení danej nehnuteľnosti za pomoci menších úprav. Ide o pridanie rôznych doplnkov a dekorácií, ktoré priestoru dodajú ten správny výraz. My na aranžovanie nehnuteľnosti používame predovšetkým:

  • vázy,
  • vankúše,
  • deky,
  • svietniky,
  • porcelán,
  • kvety,
  • kúpeľňové doplnky,
  • a iné dekorácie, ktoré dodajú nehnuteľnosti výraz.

Posledná vec, ktorú predávajúci chce je, aby sa budúci kupujúci cítili nevítaní alebo akoby vnikali do domova niekoho iného. Preto je dôležité nechať si „nastajlovať“ nehnuteľnosť od profesionálov, ktorí zabezpečia, aby sa stala nielen atraktívnou ponukou na trhu, ale aj atraktívnym miestom na bývanie.

autor: Martina Gočová

 

Sídlo firmy a fakturačné údaje

WFG reality, s.r.o.
Daxnerova 9
010 01 Žilina

IČO: 50 659 855
DIČ: 2120414406

Banka: Tatra Banka
Účet: 2940033637/1100
IBAN: SK92 1100 0000 0029 4003 3637

Kontaktné miesto

WFG reality s.r.o.
Daxnerova 9
010 01 Žilina

Tel:
+421 41/55 55 999
Fax: +421 41/55 55 955